De eerste schoolweek van 2026.
Plezier, liefde en gelach.
Sneeuw!
Juf, kijk! Het sneeuwt. Kom vriendjes, we gaan in de sneeuw spelen! ❄️☃️
Thema Kerst.
We hebben samen de kerstboom versierd, onze nieuwjaarsbrief gemaakt, geleerd over onze familie en samen een kerstontbijt gedaan.
De Sint was op onze school
Vol ongeduld stonden we op donderdag 4 december te wachten of Sint onze school niet voorbij zou lopen. Hoe zou hij komen? Met het paard? Met de tram? Met de luchtballon? Spannend Sint kwam met zijn twee energieke Pieten met de auto, met loeiharde muziek. Sint was een beetje gek geworden van die luide muziek en vroeg ons om een rustig Sintliedje te zingen, dat deden we met veel plezier. Een heerlijke dag! Dank u, Sinterklaasje en graag tot volgend jaar!
De Vlinderklas
Juf Imani
Juf Meryem










