We werden verwacht in de keuken van kookploeg Soidair. We maakten onze eigen gezonde lunch.
Als hapje maakten we wraps met kaas en rozijnen.
Als hoofdgerecht serveerden we onszelf een gezonde pastasalade met yoghurtsaus, een groenten-en-fruitspies en verse eieresalade.
Afsluiten deden we met lekker vanille – ijs met zelfgesneden aardbeien.
Dank je wel, Heidi en Greta van de kookploeg!

































