Dinsdag vroeg in de ochtend namen we bus 5a met meester Tijl en juf Janne richting de Colruyt in Wondelgem.
Daar maakten we de collect en go klaar, stonden aan de kassa, werkten in de beenhouwerij en leerden over het logistieke gedeelte van de winkel en met name de diepvriesafdeling. We leerden onze talenten een stukje beter kennen en oriënteren ons verder richting het middelbaar.


























