Gruute kuis met IVAGO
Deze week wordt er overal in Gent zwerfvuil opgeruimd. Ook het tweede, vijfde en zesde leerjaar droegen hun steentje bij aan een propere buurt. We ruimden alle afval in de omgeving van het Dracuna-plein op. En... we kregen daarbij hulp van Tomas van IVAGO! Gelukkig bleven we droog en kunnen we nu weer genieten van een nette schoolomgeving!










